dijous, 6 de setembre del 2012

Un blog per al meu negoci?



"Els Blogs  ens permeten, d'una manera molt econòmica, tenir els avantatges d'una pàgina web, i "conduir" els nostres contactes de les xarxes socials al nostre espai perquè puguin veure tot el que oferim"



Webs, Facebook, xarxes socials, Twitter, comunity managers, blogs, flickr, Linkedin, Blogger, skype, YouTube, Picasa, Wordpres, Jumpcut, Twenty,  Techcnorati, Digg, Myspace, Taringa!, Yahoo, Del.icius, Flinkin, Google, Menéame...


Una sopa de lletres certament enigmàtica i inquietant...
Especialment per aquells qui hem nascut al segle passat i ens trobem en la incòmoda posició "d'immigrants digitals" (com diuen els experts).

Sigui com sigui, internet està aquí per quedar-s'hi i, més enllà del vertigen que ens pot provocar la gran quantitat d'eines que estan al nostre abast i els esperpèntics noms que les bategen, el cert és que aquesta tecnologia ens dona força possibilitats de donar a conèixer la nostra feina en un espai relativament nou i que bull d'activitat.


Una web? Un blog? M'apunto al Facebook? Què faig???

Facebook i Twitter són eines molt útils per donar a conèixer els nostres negocis a amics, coneguts i clients. Funcionen com una taca d'oli... Permeten que, començant per la gent més propera, puguem anar accedint a d'altres amics i coneguts d'aquests, i així successivament... Tenen l'avantatge de ser, en principi, gratuïtes i demanen una certa dedicació a l'hora de publicar continguts i respondre els comentaris que ens hi puguin deixar.

Una pàgina web ens permet ensenyar tots els productes i serveis que oferim. Tenir una finestra oberta al món que mostri el nostre negoci i que, fins i tot, ens pot permetre muntar una botiga "on line". Necessitarem contractar un "servidor"  i a algú que la dissenyi (hi ha excel·lents professionals ben aprop vostre).

Els Blogs (o blocs, que sobre això hi ha opinions) ens permeten, d'una manera molt econòmica, tenir els avantatges d'una pàgina web, i "conduir" els nostres contactes de les xarxes socials al nostre espai perquè  puguin veure tot el que oferim. 
Ens donen la possibilitat de crear valor afegit donant a conèixer els aspectes més apassionants, curiosos  i desconeguts de la nostra activitat. Ens faciliten també l'establiment  d'una xarxa de complicitats amb els nostres col·laboradors i proveïdors  enllaçant els nostres continguts amb els dels seus blogs o pàgines web.

Els blogs demanen, però, a més d'uns mínims coneixements tècnics, una regularitat i disciplina a l'hora de escriure continguts de forma eficient i regular...  

Caram! Quin problema!
Coneixeu algú que s'hi dediqui a escriure continguts per a blogs de petites empreses?



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada